3.15.2013

Cold , why don't you go away ?




Ainda não foi desta que o frio nos deixou , voltámos a ir buscar as camisolas de lã e os casacos de pêlo...

Mas se como eu já estão fartas de usar as mesmas combinações , porque não experimentar algo diferente ?

Redescobri esta camisola de lã da Zara no fundo do meu armário, uma peça que comprei antes de casar e que pouco usei ( os ultimos invernos não têm sido muito frios).


Cold hasn't left us yet , we are back to warm sweaters and fûr jackets...
But if you're like me and just had enough of your winter closet , try something diferent.
I found this great Zara sweater in the bottom of my closet . I bought it before I got married and wore it a few times then , but forgot all about it.





Lucky me , porque este ano voltaram a usar-se estas camisolonas e esta é linda e está impecável!
Para um look mais moderno combinei-a com um blusão de cabedal, skinny jeans e uns botins.


Lucky for me big sweaters are right on trend this season , and mine is so beautifull and looks as good as new!
For a more modern look I 've chosen to wear it with a leather jacket , skinny jeans and low boots.



             I am wearing Zara jacket and sweater , skinny jeans Mango and Pull&Bear sunglasses




                Gostei imenso do resultado ! E vocês o que é que acharam?


                 I really like the final result ! What do you think ?







                                       
                                                   Have a nice weekend!


                                                    Diana P