4.17.2013

Can you help me pick a Bag ?



Há bastante tempo que não compro uma carteira nova , e estou cheia de vontade de me oferecer uma nova como presente de anos !


There's been a long time since I bought a new bag. So I am picking out a new one for by birthday next month!






Parfois 27.90€ , not sure about the color...




Para mim é importante ser uma peça que posso usar em ocasiões formais , para trabalhar e nos fins de semana.

Aqui está a minha selecção final , todas low cost mas com óptima qualidade/preço:


Its important for me to buy a versatile piece , that I can wear formally , for work and on weekends.
Here is my final selection , all low cost but great investment:





Parfois 27.90€ , looks great !


Top Shop 22£ , small but sweet !




Blanco 29.90€ , really love this one !



Top Shop  52€ , lovely for casual looks




Top Shop 38£ , classy and roomy !





Não estou a conseguir decidir por isso peço a vossa ajuda , qual é a vossa preferida ?

 

 

        So  help me decide , which one do you like best ?







See you soon



Diana P








And don't forget , está a decorrer novo giveaway Nail Polish da Kiko , vejam aqui as instruções para participar.