2.14.2013

Valentine's Day should be EVERYDAY !


Namorar diariamente devia ser obrigatório para todos os casais (e eu incluo-me nesse grupo...)!

Couples should celebrate their love EVERY SINGLE DAY! (me included...)




Jack and Jill blog




Não costumo festejar o dia dos namorados , para mim é apenas um estrangeirismo importado a apelar ao consumismo.
Mas isso não quer dizer que eu não seja uma pessoa romântica !
Acho mesmo que todos (os casais) temos a obrigação de ser espontaneamente românticos, mas com o ritmo de vida que levamos isso acaba por cair no esquecimento.



I really don't celebrate Valentine's day , it's not a tipical european holiday, we've imported it just for shopping excuses.
But I am a romantic person !
I believe that every couple should be, but infortunatly life runs through so fast that we tend to forget it. 




Família, crianças, trabalho , tarefas , rotina familiar , ESQUEÇAM TUDO ISSO e levem a vossa cara metade ao cinema ou a jantar fora no mínimo uma vez por mês! (ou se não der para sair , abram um vinho e cozinhem-lhe um jantar especial!)


Family , children , work, duties, routine, FORGET ALL ABOUT IT and take your better half to the movies or to a fancy dinner at least once a month! (or if you cant go out , open a bottle of wine and cook something special!)










      Don't forget you are in love !!!


                    XO


                Diana P




And don't forget , if you like my posts you may folow me on e-mail , Bloglovin , Facebook or Google+.